۱۳۸۸ مرداد ۱۷, شنبه

سرمایه گذاری


یادمه سه چهار سال پیش یکی از دوستام بهم گفت یه سری کارایی هست که توی خونه نشستی و از طریق سرمایه گذاری توی بورس، توی فضای اینترنت پول در میاری. این قضیه خیلی برام جالب بود چون شما میتونستی از طریق فضای مجازی، توی دنیای واقعی کاسبی کنی و دیگه احتیاجی نبود حتماً توی یه دفتر خاص بشینی و کار کنی. البته اینو بهم گفت که یکسری دوره های خاص، خارج از کشور هست که این علم رو آموزش میدن. من این قضیه برام یه رویا شده بود که توی خونه بشینم پای لپ تاپم و اوضاع بازار بورس رو کنترل کنم و با خرید و فروش سهام پول بدست بیارم تا اینکه دیروز یکی از دوستام منو به دفترش دعوت کرد و قضیه سرمایه گذاری توی بازار فارکس (Forex) رو برام تشریح کرد.
اصل موضوع اینه که چون بازار فارکس یه بازار پر از ریسکِ و نیاز به دانش خاص خودش در حوزه اقتصاد داره یه شرکتی به اسم Financerz world پولهای خرد رو جمع میکنه ( البته منظور از خرد حداقل 1000 دلاره) و توی بازار فارکس سرمایه گذاری میکنه و سودی که بصورت تضمینی به شما میده بین ماهیانه 8% تا 15% متغیره. درست مثل بانکهای خودمون، ولی بانکهای خصوصی حداکثر ماهیانه 2% سود میدن. البته یه فرقی هم داره و اون هم اینه که اگه شما یه تعداد آدم به این سیستم معرفی کنی که سرمایه گذاری کنن، شرکت علاوه بر سود، 10% مبلغ سرمایه گذاریشون رو به عنوان پورسانت به شما میده.
این موضوع به نظرم خیلی جالب و منطقی و کم نقص اومد و علاقمند شدم مبلغی رو توی این بازار سرمایه گذاری کنم.
حالا یه نکته ای که وجود داره اینه که من تمام محاسن و معایب این سیستم رو نمیدونم، اگه کسی از شما این سیستم رو میشناسه و یا میتونه یه منبعی رو معرفی کنه که این سیستم رو درست نقد کنه، به من معرفی کنید...

پی‌نوشت: Best regards , Sincerely , With love

۸ نظر:

ایران من گفت...

من به خرید و فروش خودت بیشتر اطمینان دارم تا سرمایه گذاری.. تضمینش چیه؟؟؟

ناشناس گفت...

هیچ گونه سواد مفیدی در این زمینه ندارم!!!! کلا اسم سود و سهام و بورس و اقتصاد و ... که میاد گیج میشم!

پرنسس گفت...

وای این کامنت دونی بلاگ اسپات همیشه واسم مصیبته ولی خب باعث نمیشه خونه ی جدید رو بهتون تبریک نگم. مبارک باشه.
در ضمن من چیزی از سهام و بورس و اینا نمیدونم. گفتم بگم رو من حساب نکنی اصلا :دی

پرنسس گفت...

وای این کامنت دونی بلاگ اسپات همیشه واسم مصیبته ولی خب باعث نمیشه خونه ی جدید رو بهتون تبریک نگم. مبارک باشه.
در ضمن من چیزی از سهام و بورس و اینا نمیدونم. گفتم بگم رو من حساب نکنی اصلا :دی

دوشیزه شین گفت...

تست

دوشیزه شین گفت...

سلام

من یک شرکت میشناختم به اسم پالینور که این ادعا را داشت و سرمایه گذاری که نمیکرد هیچ تازه دو ماه اول سودت را از روی پول خودت میداد و برای ماه های بعدی باید میرفتی زیر مجموعه می گرفتی تا سودت را بگیری.
کلوخ عزیز شرکتی که از شما زیر مجموعه بخواهد کلاه بردار است.اگر باورت نمیشود برو اسم " پالینور" را در اینترنت سرچ کن.

Unknown گفت...

سلام دوست عزيز
فاركس تجارت بزرگي است. من در پارك علم و فناوري گيلان هستم و اين علم رو تدريس ميكنم.
اگر بخواهيد خودتون ياد بگيريد و از منزل معامله كنيد ميتونيد ماهانه 20% سود بگيريد و نگران كلاهبرداري شركتها نيز نخواهيد بود و نياز به هيچ چيز و هيچ كس نخواهيد داشت بجز يك دستگاه كامپيوتر و خط اينترنت.
اگر مايل بوديد جزواتي دارم كه برايتان ايميل ميكنم تا بتونيد بي دردسر كار كنيد.

ر گفت...

موفق باشید