۱۳۸۸ خرداد ۴, دوشنبه

مرد درجه 2


من همیشه به این فکر میکنم که چه چیزی باید توی یه مرد وجود داشته باشه تا بتونه جنس مخالف رو به خودش جذب کنه؟ یا اینکه خانمها از آقایون چه انتظاری دارن و چه چیز اونا میتونه براشون جالب و جذاب باشه؟ البته قبل از اینکه به هم پیوند بخورن، حالا از هر نوعش، دوستی، ازدواج، همکاری و یا هر چیز دیگه ای. اون چیزی که باعث میشه یه خانوم به خاطر اون یه مرد رو انتخاب کنه.
خب نظر افراد با هم فرق میکنه، بعضیا دنبال زیبایی هستن، بعضیا دنبال پول هستن، بعضیا دنبال مقام هستن و ...
چند وقت پیش شبکه GEM یه برنامه ای پخش میکرد با عنوان AVERAGE JOE 2 (مرد درجه 2).
موضوع برنامه از این قراره که یه خانم خوشگل باید بین 20 نفر مرد با هیکل، قیافه، شغل، تحصیلات و سطح درآمدهای متفاوت که از جاهای مختلف آمریکا اومده بودن و تو یه ویلای بزرگ و مجهز به مدت 5 هفته باهاشون زندگی میکنه، یه نفر انتخاب کنه و باهاش ازدواج کنه.
بعد از کش و قوسهای فراوان و ارتباطهای نزدیکی که این خانم با این مردا برقرار میکنه به تدریج 18 نفرشون حذف میشن و دو نفر باقی میمونن.
یکی یه پسر خوشتیپ که شغلش گارسون بوده و با پدرش زندگی میکرده و یکی دیگه یه پسر معمولی از نظر قیافه که تو کار سرمایه گذاری بورس بوده و یه دفتر توی نیویورک داشته و یه ویلا به جای دیگه و یه ماشین درست و حسابی.
هر دو نفرشون هم به اون خانوم عاشقانه اظهار علاقه و محبت میکردن.
شما اگه بودید کدومشون رو انتخاب میکردید؟
من توی ذهنم این بود که حتماً اون پسری انتخاب میشه که توی سن جوونی واسه خودش کار کاسبی درست و حسابی راه انداخته و خیلی هم به اون خانم علاقه منده و اینو اظهار میکنه...
ولی اینطوری نبود...!!!
اون خانم تو یه انتخاب ناباورانه اون پسری رو انتخاب کرد که از لحاظ ظاهری زیباتر بود و گفت احساس میکنه که میتونه با اون بیشتر خوشبخت بشه...!!!
واقعاً معیار انتخاب یه خانم وقتی به پای عمل میرسه چیه؟

هیچ نظری موجود نیست: