۱۳۸۸ تیر ۱, دوشنبه

بدون شرح...




آب زنید راه را بوی بهار می رسد...

مژده ای دل که مسیحا نفسی می اید...

ایران ایران ای خاکت...

بعد از دو هفته تبلیغات که رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران، حضرت آیت الله خامنه ای، میخواهند وارد استان ولایت مدار و شهید پرور کردستان بشوند و در تمام این مدت رادیو و تلویزیون ایران و سایر مطبوعات وابسته به صورت فاجعه باری به طور شبانه روزی تبلیغ کردن و تلقین این موضوع که مردم کردستان ذاتاً عاشق و شیفته ولایت خصوصاً حضرت آیت الله خامنه ای هستند و در وصف ایشان شعرها و سرودها سرودن، بالاخره ایشان امروز وارد شهر سنندج شدند و اولین نطق انتخاباتی خودشون رو ایراد کردند، گوشه ای از فرمایشات معظم له بدین صورت میباشد:
1- امروز مهم نیست که به چه کسی رای میدهید، مهم حضور شما در انتخابات است.
2- به کسی رای بدهید که به دنبال اشرافی گری خودش نباشد، ساده زیست باشد.
3- کاندیداها، دیگران را تخریب نکنند، مدام نگویید وضع اقتصادی کشور بد است، من خودم در بالاترین مقام کشور هستم و مسائل را دنبال میکنم، این حرفها واقعیت ندارد.

نتیجه گیری:
عزیزای من حالا شماها هی توی این وبلاگهاتون بیاید بگید، میر حسین موسوی بهتره یا مهدی کروبی، یا چرا خاتمی نیومد...؟!
خواهشاً از این به بعد حرف مفت نزنید...!!!
دیدید رهبر ما، مسیر رو برای ماها مشخص کردن...!!!
ما باید توی این سال گاوی، مثل گاو سرمون رو بندازیم پایین و فقط رای بدیم، همین.
الان مساله اصلی نظامه، که باید روی این آمریکای جنایت کار و این اسرائیل محو شده و این اروپای بیشعور کم بشه، حالا کی انتخاب بشه اصلاً مهم نیست.
درضمن حالا همین محمود جون داره زحمت میکشه و آقا هم بالاسرشه و از بالا داره کنترلش میکنه، شما چرا هی دنبال شر میگردین...؟؟؟؟؟!!!!!

هیچ نظری موجود نیست: